Nog een maand - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rouke - WaarBenJij.nu Nog een maand - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Rouke - WaarBenJij.nu

Nog een maand

Blijf op de hoogte en volg Rouke

28 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

De titel zegt het al, nog een maand, nog een maand tot ik vertrek. Vanaf augustus zal mijn grote reisavontuur beginnen. De camper is inmiddels aangeschaft en word komende maand klaar gemaakt voor vertrek.

Naast bezig zijn met de camper ben ik bezig met allerlei dingen opzeggen en natuurlijk inpakken. Het voelt eigenlijk heel bizar dat ik over een maandje hier niet meer woon maar onderweg ben. Bizar, maar heel goed!

  • 28 Juni 2014 - 17:48

    Jeroen:

    Goodluck mate!

  • 28 Juni 2014 - 17:48

    Jeroen:

    Goodluck mate!

  • 28 Juni 2014 - 17:48

    Jeroen:

    Goodluck mate!

  • 28 Juni 2014 - 18:29

    Marjolein Van Drongelen:

    Hoi Rouke,
    Hoe lang ga je op reis? En heb je helemaal geen idee waar je heen gaat?
    Heb je een specifiek doel dat je wil bereiken.
    Ik vind het moedig van je dat je alleen op pad gaat en wel ziet wat er op je pad komt! Heel gaaf, groot gelijk dat je dit doet!

  • 29 Juni 2014 - 18:29

    Belinda:

    Hoi hoi, ik wens je een fijne trip toe. Ik zal je volgen. Wel erg leuk hoor en moedig ook. Heeeeellll veeeeellllll plezier, en pax op voor wilde vrouwen. Hihihi

  • 03 Juli 2014 - 18:10

    Rouke :

    Hey Marjolein,
    Ik ga net zo lang tot ik geen zin meer heb, of het geld op is geraakt ;). Waar ik allemaal heen ga is nog niet duidelijk, dat zal ik dag op dag wel zien :)


    He Belinda,
    Heel erg bedankt, leuk dat je het gaat volgen. Ik zal zeker op de wilde vrouwen passen haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouke

Rolling to an unknown destination is altijd al mijn levensmotto geweest, het is voor mij op zoveel vlakken toepasbaar. Nu ga ik een trip maken die letterlijk zo is, ik ga rijden zonder bestemming. Hier zal ik proberen met enige regelmaat verhalen en foto's te uploaden. Ik hoop dat je je net zo goed zal vermaken als ik dat doe.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 13386

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Roadtrip met de camper

Landen bezocht: