Taribush Kuna festival - Reisverslag uit Lheebroek, Nederland van Rouke - WaarBenJij.nu Taribush Kuna festival - Reisverslag uit Lheebroek, Nederland van Rouke - WaarBenJij.nu

Taribush Kuna festival

Blijf op de hoogte en volg Rouke

15 Juli 2014 | Nederland, Lheebroek

Afgelopen 6 dagen heb ik geholpen als vrijwilliger op het Kuna festival. In eerste instantie zou ik 4 dagen blijven maar het beviel zo goed dat ik er 2 langer bleef om te helpen met afbouwen.

Dit was ook een perfecte kans voor mij om de camper te testen, kijken hoe het bevalt en wat er eventueel nog anders zou moeten.
Het slapen was echt fantastisch, mijn hoofd raakte het kussen en ik was weg en in de ochtend heerlijk koffie zetten.

Ik moet nog even bezig om te zorgen dat de koelkast netjes op 12 volt werk en een andere aansluiting maken op de gasfles voor het koken. Voor de rest werkt het perfect.

Na deze 6 dagen vond ik het alweer moeilijk om naar huis te gaan, ik kan niet wachten om echt op weg te zijn en meer van zulke mooie momenten te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouke

Rolling to an unknown destination is altijd al mijn levensmotto geweest, het is voor mij op zoveel vlakken toepasbaar. Nu ga ik een trip maken die letterlijk zo is, ik ga rijden zonder bestemming. Hier zal ik proberen met enige regelmaat verhalen en foto's te uploaden. Ik hoop dat je je net zo goed zal vermaken als ik dat doe.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 755
Totaal aantal bezoekers 13373

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Roadtrip met de camper

Landen bezocht: